24 Mayıs 2015 Pazar

Adına kısaca mutluluk denir.

Krakow'a geldiğimden beri ilk defa bugün farklı bir heyecan yaşadım.
Geçen haftalarda facebook sayfasından Polonya bir kızla tanıştım. Bu hafta sonu için beni kahve içmeye davet etti. (Daha önce Türkiye'de erasmus için bulunmuş ) Biraz çekinerek gittim. Bu berbat ingilizcem ile ne yaparım ben diye.  Fakat herşey oldukça güzel gelişti. Yaklaşık 2 saat beraberdik. Çok sempatik bir kız. Umarım buluşmalarımızı devamı gelir. Kız kıza sohbet etmeyi özlemişim :)

İngilizce ile aramdaki sorunları ivedilikle çözmem lazım. Gün geçtikçe herşeyi çok daha rahat anlar hale geldim. Birde söyle uumm , ııımmm yaparak konuşmamayı öğrenirsem çok güzel olacak herşey. Devamlı, hatamı yapıyorum ben korkusuyla hiç konuşamıyorum çünkü.
Umarım bir gün gelir ve ben blogu açıp bu yazılarımı okuduğumda , vay be ne yersiz endişeler içindeymişim diyebilirim.

Hadi bana şans dileyin. Daha çok arkadaşım olsun burada ve bu sayede daha çok seveyim Krakow'u .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar yorumla beslenir, yorumlarınızı eksik etmeyin. Eğer yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.
Sevgiler.